11 d’abr. 2016

"Les set edats" al Museu Marítim de Barcelona

No en teníem prou d'haver fet tres concerts de Les set edats (al Palau Moja i al Paranimf de la Universitat de Barcelona al juny de 2015 i a l'Auditori de Sant Climent de Llobregat a l'octubre) que n'havíem de fer un altre més i, de nou com al Paranimf, en gran format. L'obra és tan bonica, transmet tants sentiments i ens ha agradat tant de cantar-la que vam proposar al director general de les Drassanes Reials i Museu Marítim de Barcelona, Roger Marcet, d'interpretar-la al mateix Museu i en format de quatre cors, percussió i piano.

El Museu Marítim va ser receptiu amb la proposta i després d'uns quants mesos de preparació va facilitar poder interpretar l'obra a la Sala Comillas. La data triada, dijous, 17 de març de 2016. Des d'aquest blog agraïm l'esforç del Museu i la feina de coordinació feta per la Teresa Soldevila.

El Cor Drassanes, juntament amb l'Orfeó Badaloní, la Coral Edu.Cant i la Coral Caelum, i acompanyats de tres músics de Percussions de Barcelona i del pianista Jordi Castellà, tots sota la direcció del nostre director, Óscar Peñarroya, vam fer-ho possible. 110 cantaires --entre els quals l'autor de la lletra, Cèsar Aparicio-- damunt de l'escenari i prop de 300 persones gaudint de l'espectacle. A més a més dels nostres amics, familiars i simpatitzants també hi havia la consellera d'Ensenyament.

Després de les paraules de benvinguda del director general del Museu, la nostra companya Marta Marín va presentar les obres del concert. Tot seguit, la immensitat de la Sala Comillas es va omplir del so de les nostres veus, dels timbals, dels xilòfons i del piano. En la primera part vam interpretar la Missa d'Eugene Butler i en la segona, Les set edats. Segons ens van dir, el concert va sonar esplèndidament bé.

Va ser una vetllada que tots els assistents recordarem gratament.







(fotos: Gabriel Bohigas)

1 comentari:

Salvador ha dit...

Benvolgut Josep Ma.
He vist el teu darrer post i he volgut contribuir a donar-li una mica més de rellevància... Què vull dir?... Com que encara tinc accés al bloc com a administrador, m'he permès ampliar una mica més les fotos, jo ho faig així quan publico al meu Blog. Queden més boniques, i fins i tot algun cop les faig grans del tot, com una que us he ampliat. Ja em diràs què et sembla. Si no t'agrada, m'ho dius amb sinceritat, i les tornem al tamany anterior.
I enhorabona per super concert que em vaig perdre..!!!
Una abraçada